lördag 21 februari 2009

Lördag 21 Februari

Hejsan!

Sitter i min säng med datorn i knät just nu, sov till 11-12 tiden idag, så skönt det var att få sova ut en stund alltså, mycket trevligt :)

Så tisdag skrev jag senaste blogginlägget, så vad har hänt sen dess då undrar ni? Inte speciellt mycket faktiskt, har varit en lugn vecka. Jobbet flyter på som vanligt, och som jag sa så sitter vi i Team nu på jobbet, och det här var sista veckan vi var på upplärning, så nu är det serious business på Telenor :)
Jag har tagit på mig en salgsroll i vårat team, inget speciellt direkt utan bara räkna ihop om vi säljer tillräckligt mycket var vecka för att få bonus på lönen eller inte, och i veckan har det inte gått vägen för vårat team :P Fast dom förväntar sig inte speciellt mycket av oss, vi är ju färska så har inte fått in rutiner och sådant helt bra än. Men det kommer nog :)

Så sista veckan alltså under upplärning, nu till veckan så börjar vi på riktigt och nu kommer vi jobba lite andra skift också, har ju haft 08.00-16.00 i 5 veckor men nu börjar vi andra tider, tex 12.00-20.00 osv. Ska bli kul för då får man sovmorgon nån dag också haha :)

På kvällarna nu i veckan tror jag inte vi gjort något speciellt alls, vi har mest suttit och tagit det lugnt, snackat och så. Ivar's har varit platsen i veckan, bara sitta där och göra inte alls så mycket haha :)

Och jag saknar min Sofia massor just nu, känns som om det var flera veckor sedan hon for och så har det inte ens gått en vecka, men så är det väl att vara kär? ;)

Kommer mest troligt att komma hem på två veckor, runt 5:e Mars ungefär, kommer ta tid för familjen och sen Sofia, så får se hur många av vännerna man hinner besöka, ska försöka lägga in ett par minuter för så många som möjligt iaf :) Saknar ju hemma lite!

Nå mycket annat har inte hänt här inte, Anna (John's tjej) har stannat kvar men åker hem på måndag tror jag, lite synd, alltid trevligt med mer trevligt folk här :(

Ska nog ta och äta nå mat snart, John kanske skulle laga nå lax så vi får se!

Inga bilder i det här inlägget, men får ta igen det till nästa inlägg!

Ha det underbart allihopa!
Saknar er! <3

/Martin

1 kommentar:

  1. Du är utmanad! Läs mer om utmaningen i min blogg. http://gretaturbo.wordpress.com/2009/02/25/lever-livet/

    SvaraRadera