tisdag 10 februari 2009

Ny vecka igen :)

Hallo!

Snart har det gått en vecka sen senaste inlägget, jag måste säga att jag tycker jag uppdaterar flitigt, men tiden bara flyger iväg alltså, man hinner inte med nästan. Har ju snart varit här en månad, jag menar VA? Sjukt vad tiden går fort! :)


Så vad har hänt sen senaste inlägget, jo resterande delen av veckan var rätt lugn, kommer inte ihåg om jag gjorde något speciellt på kvällarna, tror inte det :P Sen blev det fredag och helg, Sara och Erlend bjöd in oss grabbar till dom efter jobbet på tacos! tacos + guitar hero + friends = AWESOME!


Så till själva jobbet nu i veckan! Vi har blivit satta på svarning till 100% nu nästan, vi hade 2 timmar upplärning måndag och på fredag ska vi ha 3 timmar som vi går igenom veckan, vi har blivit utsatta i team nu också, och Johan det trollet hamnade självklart med alla svenskar på telenor, förutom jag och John då som hamnade i samma team, men det ska nog bli greit iaf :)

Gårdagen spenderade jag hemma hos Linnea, tog det lugnt och bara gjorde ingenting, pratade lite osv, stannade kvar där ett tag och for sen hem till Ivar's för att sova en stund. Jobbade lös idag och efter jobbet så gick jag hem, la mig på soffan i vardagsrummet och sov i nästan 3 timmar. Varför är jag så trött? Jag menar jag sover på nätterna, och går och lägger mig relativt tidigt så jag får mina timmar jag behöver. Kan det vara så att det är jobbigt när man ska ställa om sig från sin "vanliga" dygnsrytm från Sverige till att stiga upp tidigt och göra något vettigt? Tror nog inte tröttheten håller i sig så pass länge till, det har ju iaf blivit MYCKET bättre sen vi kom hit :) På nått sätt känns det faktiskt skönt att stiga upp på morgonen, låter knäppt men det är det faktiskt :D

Så idag har jag inte gjort speciellt mycket, ska se lite One Tree Hill nu sen ska jag nog sova så sött jag bara kan!

Anna (John's flickvän) kommer hit imorgon!! Och hon ska stanna i ungefär 10 dagar, ska bli massor kul att träffa henne igen :) Och sen till veckan så skulle kanske Sofia också komma, vilken härlig vecka det kommer bli!! :D Tycker lite synd om dom som inte kommer ha något att göra på dagarna, dom får väl underhålla dom själva så gott det går :P

Nu ska jag iaf göra något annat, hoppas ni alla har det bra där hemma!

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar