tisdag 17 februari 2009

Underbar helg!

Hej igen, nu var det ett tag sen igen!
Jag måste bli bättre på uppdatera märker jag :P


Ja, sist jag skrev så sa jag att Anna skulle komma och hälsa på från onsdagen, och att Sofia skulle komma på måndagen, men där blev jag redigt grundlurad alltså. Sofia den lurifixen hade bara sagt hon skulle jobba helgen så hon inte kunde komma förrens på måndag och följde med Anna så hon var där på onsdagen när vi skulle möta upp dom. Vilken överraskning måste jag säga, var lite halvt förberedd på det men typ glädjen och chocken av att se hon stå där, så underbart :)

Så det blev kramkalas en stund på busstationen sen visade vi dom vägen till Ivar’s där vi bor. De gjorde sig hemmastadda och vi satte oss och pratade och bara var glada, Linnea kom också förbi lite senare och hälsade på. Blev en väldigt mysig kväll ;)


Sen blev det då torsdag, och jobb. Jobbet gick extra segt den dagen alltså, ville bara tillbaka och umgås med det vi lämnat kvar på Ivar’s på morgonen :) Sen när jobbdagen var slut så gick vi då hem, kommer inte ihåg riktigt vad vi gjorde då :P antar vi bara käkade mat och tog det lugnt, bara var!

Fredag så var det jobb som vanligt då, efter det så åt vi lite mat hemma sen var det tänkt då att vi skulle ut på kvällen, vi var hos en kille som heter Richard en stund. Jag och Sofia gick hem redan vid 11- tiden om jag inte minns helt fel och la oss och såg One Tree Hill :P Var uppe rätt sent då iaf, fick ta hand om John, haha den pojken :D Var faktiskt inte något speciellt med den fredagen :P Bara skönt att få umgås!

Lördag så försökte vi sova ut, men du tror det gick ens? Solen sken helt galet mycket så det var precis som om det var tänt i mitt rum, så vi vaknade redan vid 9-10 tiden på morgonen. Låg och drog oss till strax efter 12 i varje fall :) Och eftersom det var alla hjärtans dag och för att flickorna var här så tänkte vi att vi kunde göra något speciellt, så vi gick på Wong’s restaurang och åt mat, gud så trevlig kväll! Efter det så gick vi tillbaka till Ivar’s, Linnea kom också och följde med, och hon och Johan gick lös på en flaska vin sen drog dom iväg på nån fest. Resten stannade kvar på Ivar’s och bara mös och umgicks :)

Söndag, ja vad hände då ens? Tror nog vi inte gjorde annat än att bara dega, komasöndag som jag kallar det :D Kändes lite surt bara, Sofia skulle fara på måndagsmorgonen så var sista dagen hon var kvar där :( Vi njöt av dagen iaf på bästa sätt och när den var slut så nalkades en ny dag, dock sjukt trist en eftersom jag tappade min Sofia :’(

Så upp tidigt måndagsmorgon innan jobbet, följa Sofia till busstationen sen ett låååångt puss&kram kalas sen bara vinka hej då.. Usch vad jobbigt det var :( Blev lite depp att hon farit efter det men skulle ju jobba så bara hem och äta nå frukost sen dra till Telenor och jobba. Dagen nästan flög iväg alltså, tänkte så mycket på Sofia så det kändes inte jobbigt med kunderna, jag hjälpte dom och det gick fint och man tappade som kontroll på tiden. Var rätt skönt faktiskt :P

Så blev det idag då, inget speciellt har hänt idag direkt. Jag ska och bowla alldeles strax med några från Telenor på nå gratis-special bowling :P Hoppas jag inte skämmer ut mig för mycket, fast jag är ju hyfsad på det men var ju ett tag sen nu! Så nu ska jag alldeles strax börja gå. Men ni får ha det så bra allihopa!!


Förresten, stora gratulationer till Peter och Stina som fick en liten flicka imorse! :) Många varma hälsningar till er och lilltjejen!!!


Saknar dig! <3


In ut rulla skjut!

/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar