torsdag 15 januari 2009

Det närmar sig.

Jajjemän, nu har det inte många dagar kvar innan vi reser!

Och med vi så menar jag att både Johan och John också fick jobbet, skönt att man kan andas ut så man slapp åka själv, inte för att jag inte klarat det, men alltid trevligt att ha åtminstonde en extra vän med på resan :)

Var planerat att åka lördag morgon, men gick tydligen inga bussar från Narvik till Finnsnes då så vi var tvungen skjuta upp det till Söndag. Och det är riktigt jobbigt. Jag har absolut ingen koll på vad det är för dag eller så, i Tisdags var jag bombsäker på att det var Torsdag och fick smått panik över att jag inte ens börjat packa det minsta lilla, kom sedan på mig att det faktiskt var Onsdag (fast det var Tisdag) så då slappnade jag av en stund. Huvudet hänger inte riktigt med hela tiden om man säger så :P Fast till mitt försvar är det lätt att bli aningen tankspridd med allt som pågår runt omkring en.

Söndag morgon vid halv 6 ungefär lämnar 3 av Älvsbyns tappraste krigare (nåja, nått i den stilen iaf!) Älvsbyn för att utforska ett annat land, fullt med norrmän. Jag hoppas de man håller av klarar av avskedet, jag hoppas jag pallar det också för den delen. Fast som jag sagt så många gånger förut, det handlar inte om en evighet, bara en månad i taget ungefär :) Vi kommer tillbaka!

"Det är oooooolidligt spännande!..."

Tänkte ni kunde få se vart det är vi ska, nu vet jag ju att detta är en sommarbild och vi kommer dit på vintern, men ser det inte riktigt härligt ut ändå? :)

















/Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar